Vəzifə öhdəlikləri:
– Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi və satınalma sorğularının icrası;
– Bazarın təhlili, tələb olunan məhsulların xarici bazarda araşdırılması;
– Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların,danışıqların aparılması;
– Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
– Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
– Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
– Gömrük rəsmiləşdirilməsi (sifarişlərin hazırlanması, gömrük rəsmiləşdiriməsi üçün lazımi olan bütün sənədlərin vaxtında təqdim olunması).
Namizədə tələblər:
– Ali təhsil;
– Müvafiq sahədə iş təcrübəsi 1-2 il;
– Kompüter bilikləri -MS Office;
– Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ya ingilis (yaxşı səviyyədə);
-Riyazi bacarıqları üstünlükdür.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini cv@abv.az elektron ünvanına “Satınalma və logistika üzrə kiçik mütəxəssis” başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.