Vəzifə öhdəlikəri
- Biznes proseslərin idarə edilməsi üzrə metodoloji sənədlərin hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
- Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
- Proseslərin avtomatlaşdırılması ilə bağlı fəaliyyətlərə nəzarət etmək;
- Cəmiyyət üzrə aparılan fəaliyyətin təsdiqlənmiş proses sənədlərinə uyğun şəkildə aparılmasını yoxlamaq və monitorinq hesabatlarını hazırlamaq.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar
- Ali təhsil
- Biznes proseslərin modelləşdirilməsi və optimallaşdırılması üzrə biliklər;
- BPM metodologiyaları (BPMN, Lean, Six Sigma, Kaizen, ISO 9001 və s.) ilə işləmə bacarığı;
- Proseslərin xəritələşdirilməsi və təhlili (As-Is / To-Be modelləşdirmə);
- Proses avtomatlaşdırma alətləri (MS Visio, ENSEMBLE və s.) üzrə təcrübə;
- Keyfiyyət və performans göstəriciləri (KPI, SLA, OLA) ilə işləmə təcrübəsi;
- Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Power BI) üzrə güclü bacarıqlar;
- Daxili normativ sənədlərin hazırlanması (proses təsvirləri, prosedurlar, təlimatlar);
- IT sistemləri və rəqəmsal transformasiya barədə anlayışlar;
- Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
- Strukturlaşdırma və sistemli yanaşma qabiliyyəti;
- Komanda işi və müxtəlif şöbələrlə əməkdaşlıq bacarığı;
- Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
- Detallara diqqət və dəqiqlik;
- Çeviklik və adaptasiya – dəyişən prioritetlərə uyğunlaşmaq;
- Liderlik və təşəbbüskarlıq (kiçik mütəxəssislərə mentorluq edə bilmək);
- Zaman idarəetməsi və prioritetləşdirmə bacarığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili – səlis, ingilis dili – əla; rus dili – arzuolunan.