Vəzifə öhdəlikləri:
İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
Davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
Əmrlərin, ərizələrin, arayışların və digər sənədlərin hazırlanması (məzuniyyət, ezamiyyə, işə qəbul, mükafat və s.) ;
Aylıq iş vaxtının uçotu tabelinin tərtib edilməsi;
Sosial məzuniyyətlərə dair əməliyyatların icrası;
Rəhbərliyin tapşırıqlarının icra edilməsi;
Namizəd üçün tələblər:
Ali təhsil;
İnsan Resursları sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
Microsoft Office, Outlook proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
İnsan Resursları sahəsi üzrə nəzəri biliklər (Əmək Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi ilə əlaqəli qanunlar, normativlər);
ƏMAS, İSB və Elektron Hökumət Portalında işləmə bacarığı;
Əlavə məlumat:
İş yeri: Qarabağ, (Ağdam)
İş saatı: 6 günlük iş qrafiki ilə təyin olunur.
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər hr@smts.az elektron ünvana CV-lərini göndərə bilərlər.