İş barədə məlumat:
Azərbaycan Respublikası Əmək qanunvericiliyinə əsasən işçilərin işə qəbul edilməsi, onlarla bağlanmış əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, vəzifə dəyişikliyi, mükafatlandırılması, məzuniyyət, ezamiyyətə göndərilməsi ilə bağlı prosedurları yerinə yetirmək;
· İşçi fayllarının və şəxsi işlərin aparılması;
· Şirkətin sənəd dövriyyəsinin düzgün aparılmasını təmin etmək;
· İşçilərin işə davamiyyətinə nəzarət və tabelin düzgün aparılması;
· Tabel məlumatlarının əmək haqqı hesablanması üçün müvafiq şöbəyə təqdim edilməsi;
· İşçilər barədə məlumatları özündə cəmləşdirən məlumat bazası ilə işlənilməsi, lazımi dəyişikliklərin daxil edilməsi;
· İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını və əmək kitabçalarında müvafiq qeydlərin aparılması;
Tələblər:
· Ali təhsil;
· Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər;
· Komandada işləmə bacarığı;
· MS Excel və digər ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
· ƏMAS və Elektron Hökumət Portalında işləmə bacarığı;
· Müvafiq sahə üzrə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
Əlavə Məlumat:
· Əmək haqqı : 1200-1500 AZN;
· Nahar şirkət tərəfindən verilir;
· İş yeri: Bakı şəhəri;
Uyğun namizədlər mövzu bölümündə “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Bakı)” qeyd etməklə cv@bcc-grp.com elektron ünvanına cv-ləri göndərə bilərlər. Qeyd: Faydalı ola bilmək adına postu paylaşmağınızı rica edirəm!