spot_img
HomeKaryeraLayihə Meneceri Vakansiyası
spot_img

Layihə Meneceri Vakansiyası

Şöbə: Strategiya və Layihə İdarəetməsi Departamenti
Əmək haqqı-1500 azn

Vəzifənin təsviri
Strateji və operativ layihələrin planlaşdırılması, icrası, monitorinqi və yekunlaşdırılmasını təmin edəcək, daxili və xarici maraqlı tərəflərlə (stakeholder) əməkdaşlıq edəcək Layihə Meneceri axtarırıq.
Əsas vəzifə öhdəlikləri
Layihələrin bütün mərhələlərinə (planlama, icra, monitorinq, bağlanış) rəhbərlik etmək;
Layihə status hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Layihələrin keyfiyyət və vaxt standartlarına uyğun icrasını təmin etmək;
Risklərin müəyyənləşdirilməsi və idarə olunması;
Resursların və büdcənin effektiv idarə olunması;
İcraçı komandalarla əməkdaşlıq və tapşırıqların koordinasiyası.

Tələblər
Təhsil: Ali təhsil (idarəetmə, mühəndislik və ya əlaqəli sahələr);
İş təcrübəsi: Layihə idarəçiliyi sahəsində minimum 2 il təcrübə;
Sertifikatlar: PMP və ya PRINCE2 üstünlükdür;

Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis, İngilis dili – yüksək səviyyə
Kompüter bilikləri: MS Office (əla səviyyə), layihə idarəetmə alətləri (MS Project, JIRA, ASANA və s.).

Müraciət üçün: career@hrteam.az

CareerBridge.az
CareerBridge.azhttps://careerbridge.az
CareerBridge.az saytının inzibatçısı. Əlaqə: info@careerbridge.az
OXŞAR POSTLAR
Reklamspot_img

Çox Oxunanlar