Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən daxil olan zənglərin və sorğuların qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması və aidiyyəti üzrə müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Elektron yazışmaların aparılması;
- Xidməti sənədlərin mühafizəsinin təmin edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra olunması.
- Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübə;
- Yaş 23-35;
- Yaxşı səviyyədə Azərbaycan, ingilis və rus dili biliyi (şifahi və yazılı);
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Ofis avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
- Operativlik və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları.
İş şəraiti:
- İş günləri:Həftənin 5 günü
- İş saatı 9:00 -dan 18:00 -dək,
- Əmək haqqı: NET 1000 AZN
- Mobil telefon, korporotiv nömrə və aylıq mobil rabitə limiti şirkət tərəfindən təmin olunur.
Uğyun namizədlərdən müraciət üçün CV-nizi mözvu yerinə “Müştəri xidmətləri üzrə koordinator” yazmaqla cv@sgex.az elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.