Vəzifə öhdəlikləri:
Alış sənədlərinin müvafiq Prosedurlara uyğun şəkildə qəbulu, yoxlanması və uyğunsuzluqlarla bağlı müvafiq təşkilatlarla əlaqə saxlanması;
Daxil olan elektron-qaimə fakturaların araşdırılması;
1C program təminatında sənədlərin reyestrinin icra edilməsi
Sənədlərin arxivləşdirilməsi;
Müxtəlif təyinatları sənədlər üçün müvafiq reyestrlərin qurulması və aparılması.
Sənədlərin düzgün idarə edilməsini təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək,
Sənədlərin uyğunluğunun yoxlanılması,
Sənədlərin elektron qovluqda düzgün şəkildə yerləşdirilməsi,
Daxil olan sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətini təşkil etmək,
Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, gecikmə halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq,
Müqavilələrin və alt sənədlərin tamlığının təmin olunması,
Sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması, sistemləşdirilməsi və arxivləşdirilməsi,
Tələblər:
Ali təhsil
Minimum 2 il iş təcrübəsi
Dəqiqlik, məsuliyyətlilik, sistemlilik
Kargüzarlıq sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
Məsuliyyətli və diqqətli olmaq, məxfi məlumatlarla işləyə bilmək;
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
Niyə məhz ENSOL MMC?
Mühəndislik sahəsində innovativ həllər təqdim edən komandanın bir parçası olun;
İnkişaf, yaradıcılıq və əməkdaşlığı təşviq edən bir mədəniyyətdə çalışın;
Dinamik və peşəkar bir komanda ilə əməkdaşlıq edin.
Maraqlıdır? Elə indi müraciət edin və ENSOL MMC ilə daha parlaq gələcəyin bir hissəsi olun!
(+994 10) 228-29-28
https://ensol.az/
cv@ensol.az



