Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətə gələn qonaqları gülərüz və peşəkar şəkildə qarşılamaq;
Ofisə gələn qonaqların qeydiyyatını aparmaq və yönləndirmək;
Ofis daxili məlumat axınını təmin etmək;
Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan işləri və əlavə yarana biləcək işlərin qeydiyyatını aparmaq
Qonaqlara və əməkdaşlara lazım olan inzibati dəstəyi göstərmək;
Ofis ləvazimatlarının və qəbul otağının səliqə-sahmanına nəzarət etmək
Tələblər:
Ali və ya orta ixtisas təhsili;
Oxşar sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
Azərbaycan dili sərbəst, rus və ingilis dillərini bilməsi üstünlükdür;
Gülərüz, məsuliyyətli, dinamik, səliqəli və ünsiyyətcil olmaq;
MS Office proqramlarında işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə:
Əmək haqqı: 600AZN (NET)
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00
Nahar: 13:00-14:00
İstirahət günləri: şənbə, bazar
Ünvan: Çinar Park Biznes Mərkəzi. 4-cü bina, 5-ci mərtəbə
Email: cv@az-net.az
CV göndərilərkən məzmun yerində “Resepşn” qeyd olunması mütləqdir.



